Friday, August 28, 2009

GAPIL

Aku syg sgt kt die,,
MANJE,,GEBU,,GEMOK,,LOVELY,,
Tp ALLAH lebih syg die,,
Family aku sume syg die,,esp mak,,
(mak jarang pay attention kt kucen2 umah tuh)
Mase aku call mak tnye psl gapil,,mak nangis,,
Mak tgu aku balik baru nk buang gapil,,so terjadilah drama sebabak di petang itu kt dpn umah,,punye ah aku nangis xbg buang gapil,,last2 tgu ayah blk ayah tlg tanamkn,,mekaseh ayah!

Mlm sblm tuh mak gitau die dgr ade kucen ngiau kt dlm semak,,mak igt kucen yg mkn anak tuh,,so mak biakan,,pagi nye brader dpn umh pgl gtau jmp gapil dlm longkang,,poor gapil,,kulit kaki die tersiat,,nmpk tulang,,mesti die sakit2,,da la mlm tuh ujan,,

kucen2 yg laen sume dtg tgk gapil sblm tanamkn die,,bg penghormatan yg terakhir la kunun,,


May him rest in peace

Miss u mohd gapil danish haqiem

U’re the one n only

No comments:

Post a Comment