Monday, November 9, 2009

piala malaysia 2009 goes to N9



Congrats!
*big applause*

Finally the title of JUARA PIALA MALAYSIA 2009
is belongs to
NEGERI SEMBILAN
,,


Sgt2 berbaloi tade sore neh,,
Even byk kelaku org2 kelantan yg xsemonggah
tp tuh menunjukkan betape sport spiritnye dorg,,
Tp xberagak gak,,
Pakcik makcik tok nenek tua mude sume trn,,

Caya lah!
*big applause again*

Smp2 da slh p pmasuk port Kelantan,,


Mekaseh la sbb aku sorg ja pakai baju kuning antare kami berempat,,
Aish!
Sepanjang game mang kuar segale ayat2 aku,,
Akibatnye sore aku neh da jd sore jantan,,
N ramai gak muke2 yg aku knl trn stadium,,
Even dak2 dusun pon turun,,








Blk mmg sgt pack,,
Smpai kt traffic light parking aku kne tahan ngn bdk2 kelantan,,
Pergh da berderau aku,,
Tp seb baek dorg nk amk2 gamba ja,,
(rugi xmntk gamba tuh kt dorg)
Gile aku kne kerumun,,
Pastu dorg bg bendera n9,,
2nd time kne tahan gak,,
Still org Kelantan,,
Nk bendera n9,,
Aku bg ja
(bkn aku pny pon)
Dtg plak sorg tuh nk mafla (btol ka aku eja ginih??)
Laarriiiii!!
Xpek do den bg,,


Blk dgn selamatnye,,
Mn2 org n9 yg kitorg selisih kt highway kitorg jerit2
Mst ad yg ckp
*cm xbtol ja bdk2 yg nek persona tuh*
Benti kt johan seafood,,
Mkn2 then pulaanggggg

(ops!!spotted bdk2 myviC *bob ngn rembau* kt stadium ngn johan)

*juge jmp ngn elmy faizal kt stadium*




No comments:

Post a Comment