Tuesday, January 5, 2010

20/12/2009 = hari LAMBAT sedunia ke MELAKA


pergh
mule2 aku mang da hangin da
lmbt gile
*honestly aku da niat da nk suro H anta blk ja tp xterkeluar plak ayat tuh mengenangkan akk ikt*
so
nk cool down kn diri yg sedang marah
the best solution is aku snyp ja all the way to melaka
*klu nk tgk aku ngamuk smbil mulut mengomel2 memaki hamun ko sila la berjanji dgn aku nk jmp kol 1tp tnjk muke xbersalah dpn aku kol1.30!!*
*sgt X SUKE
MENUNGGU ok!!*
smp2 p dataran pahlawan
jln2 cuci mate
then tgu amin ngn abg daddy
again!
*damn!!aku dilahirkan hny utk menunggu ja kah??!!*
mkn2 mekdi
pastu amin ajk p
EYE ON MALAYSIA

lyn kn ja
*even my expense ms tuh da nyawe2 ikan ja*
hv a great time kt sne
then shoot blk
tp lpk menam kt dpn IPD REMBAU jup
*padahal bsk kojo weh,,da kol1 da ms tuh,,tp demi sahabat,,ku gagahi jua*

thx guys

No comments:

Post a Comment