Thursday, February 4, 2010

derma darah

since aku da sgt lame x derma darah
*about 3 4 years*
so aku pon mcm bersemangat gile
ajk bang mie sume2
last2 yg bersemangat p aku ngn nizran ja
kuar opis kol1
melintau cari parking da 1.30tgh

*nmpk myvi putih kt tepi bangunan tuh,,ha,,situh la kami parking*

*dan spital nye di situh*

smpai2 dpn tmpt die


notis board
"1.00 - 2.00 petang masa rehat"
aku nk masuk opis kol2 poit!!
then berpusing la p cr cafe
mkn gedebuk gedebak sume da kol2
so trs p tmpt tuh
isi borang pesume
cek2 darah sume

*bukan tangan saye*

pastu cek blood pressure
sib baek lps
*salu mang xlps,,zat besi kurg*


dan
saat yg ditunggu2
time nk cr urat darah
bengang gile sbb xjumpe!!
nape la ko nyuruk2 wahai si urat?

*kuku acik neh agk panjang,,suke2 die ja nk cucuk2 tgn aku dgn kuku panjang die tuh,,choi!!*

try tgn kiri xjmp2 try tgn kanan
tepuk2 pon xjmp try lg skali tgn kiri
lame sket br jmp
tuh pon kne cucuk dlm2
azab!
sib baek aku cm excited ja bab cucuk2 tuh
hahaha
pastu da setel da jmp urat darah

*akhirnye*

lg 1 hal plak
darah nye tanak kuar
pergh!!!
sib baek acik nurse tuh mang baik,,
sabar ja lyn perangai 'darah manje' aku tuh,,
salu dlm sengah jam da setel,,
dek manje nye darah aku setel dlm 1jam gak la
pas abs derma kne rehat dlm 10minit

*hasil nye,,dpt kuarkan 350 ja,,utk baby*

*sib baek x lebam*

ms tuh da kol3lbh
conpirm2 dlm 3.30 br smp opis
pastu ad cte klaka plak nizran buat
conpirm ah aku terbahak2 gelak
otw nk blk p parking pon kitorg still lyn gelak2
kne thn plak ngn ad promoter domino's pizza neh
gelak2 nye aku pon tersangkut la beli
sp tanak weh
rege sume2 piza tuh rm500 tp sbb ad promotion kne byr rm20 sahaja!!

*rugi ah sape x amek*

rembat ja la pelagi
t busan2 hadap domino's la gamaknye
so sp2 nk kupon tuh baek bermesra-mesraan dgn aku pat
lalalaaaa

No comments:

Post a Comment