Monday, December 27, 2010

wishlist 2011

pung pang pung pang da nak akhir 2010.

Welcome 2011!!!

cm excited pulak nak masuk 2011 neh.jengjengjeng~

Mcm tahun yang sudah sudah aku ade gak buat wishlist tapi tak sumenye la ‘become true’.kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang tentukan.cehceh.yang da menjadi kenyataan tuh Alhamdulillah la tapi untuk yang x tercapai lagi tuh cume aku ‘bawa baki ke hadapan’ la jawabnya.

So untuk 2011 nye wishlist is

1.Post tetap kat gomen - bulan 5 tahun 2011 genap 3 tahun aku kat sini tp still nang hado.pffttt)

2.Sihat tubuh badan - tanak ade sakit2 neh.tanak bagi orang risau.lalala

3.Murah rezeki - orang tua2 cakap kalau da ade niat nak dirikan masjid murahlah rezeki orang tuh.so back to top wishlist.eh eh err aaaa errrr~

4.Panjang umur - back to wishlist no 2

5.Moga Allah panjangkan umur puan emak dan incik ayah serta familyku dan dikurniakan kesihatan serta kemurahan rezeki untuk mereka2.

6.Improve myself to be a better me – awal tahun smp pertengahan tahun 2010 aku ade life crisis sket.tp thanks Allah sbb ‘pada awalnya Kau turunkan hujan lebat ribut petir banjir kilat tapi Kau da ganti dengan pelangi yang sangat cantik akhirnya’

Nak ikutkan tiap kali aku solat aku doa ‘seperti yang di atas’ moga dimakbulkan Allah.amin J

Wishlist aku yang ‘baki bawa ke hadapan’

1.Lesen keta –ye tau.umur da bape tp still tade lesen. nk buat cmne.ramai offer nk jd supirudin aku.so rezeki takan nk tolak pulak an.bila nak buat?nanti laaaaaaa

2.Nikon/canon camera – xmampu dslr dpt compact nye pon da cukup.bak kate sorang photog tuh xgune camera bagak2 gempak tp skill tade.lalala

3.Nak tuka hp tp nk ikutkan hp skang neh da menepati kriteria2 yang aku nak.cume kne tuka ribbon eh lg skali.terbang lg laaaa duit aku

4.Nak bercuti-cuti Malaysia puas puas.mesti heaven.lupe sume masalah

5.Nak dapat duit ‘ringgit malaysia’ sejuta selepuk jatuh dpn aku.x ke heaven dunia aku sekejap mase tuh?pergh~

Banyak lagi wishlist aku tapi setakat neh ja yang aku igt buat mase sekarang.nanti update laen


p/s:yang.bole x request tunang mase birthday i?huhuhuh

No comments:

Post a Comment